08 juli, 2009

Feestweek bij Tiets


Jaaaa eindelijk weer eens tijd om een kaartje af te maken. Ik ben nog steeds aan het experimenteren met de copics en dan vliegt de tijd om. Maar tijdens de feestweek heb ik me voorgenomen om op mijn vrije dag toch zeker twee kaartjes te maken en dit is er één van. Hij is gemaakt van papier uit de cardkit van Carla van Simpel scrappen. Ik heb een abbo genomen want dat is toch zoooo leuk als je elke maand een pakketje met verrassingen krijgt.

Nu ga ik gauw weer verder met knippen en inken.



Fijne avond en leuk dat je even kwam kijken

Groetjes Mo

2 opmerkingen:

  1. Hoi MO, ik doe ook mee aan de feestweek. Ik heb al een kaart bij tiets geplaatst en zometeen komt ie ook op mijn blog.
    De sol waar jij een kaart mee hebt gemaakt, daar ben ik nog mee bezig, valt niet mee, afdrukje is zo groot... blijven schuiven maar,hihihi.
    Je kaartje is goed gelukt. En het inkleuren gaat je goed af hoor!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje, echt heel mooi ingekleurd, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen