14 september, 2009

Yeahhh inkopen gedaan

Zaterdag heb ik een uurtje gevonden om toch nog even de beurs in Rijswijk te bezoeken. Ik was pas om 3 uur binnen, maar toen was het wel lekker rustig, dus kon op mijn gemakkie alles bekijken. Ik kwam bij de stent van Kreateja terecht en heb daar kennis gemaakt met Corry, de moeder van Thea. Wat een gezellige vrouw is dat en ik ben ook wel een tijdje blijven hangen en we hebben gezellig gekletst. Ook nog wat ingeslagen natuurlijk. Mijn allereerste Motivet stempel voor de kerst en een Anya stempel en nog wat kleine dingetjes. Al met al heb ik bijna 2 uurtjes lekker rondgestruint daar. Hieronder een paar foto's van wat ik zoal heb aangeschaft.

Bo Bunny





Stempels, lintjes, spacers, gluedots en bloemetjes






Senic Route


Basic grey

Morgen komt mijn Sol van vorige week er nog op (is nog niet helemaal af). Kom echt afentoe tijd tekort, hebben jullie vast ook last van. Maar met dat slechte weer nu denk ik dat er wel weer meer gefreubeld gaat worden.
Tot Morgen en een fijne avond nog!

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige mooie spulletjes. Veel plezier ermee! En inderdaad Corry is echt een schatje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen