02 april, 2010

25 jaar



Goedemorgen Allemaal,


Hier dan de kaart die ik heb gemaakt voor een collega die 25 jaar in dienst was gisteren.

Op de valreep 's avonds nog even in elkaar geknutseld. Ik vind hem erg goed gelukt.

Ik heb met de silhouette de cijfers uitgesneden en daarna met beige papier nog een keer en ze over elkaar geplakt. Met de lijmpen de randjes bewerkt en een glittertje eroverheen gedaan.

Het designpapier is een blok van Papermania van Docrafts. Die heb ik op de beurs gekocht in verschillende kleurtjes. Erg leuk ook om te combineren.


Zo nu een lekker lang weekend vieren.


Iedereen fijne paasdagen

Liefs Mo

5 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Mo. Hele mooie kleuren.
    Jij ook hele fijne paasdagen, groejtes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en heel stijlvol is dit kaartje, ook voor jullie fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart hoor , mooi gesneden die cijfers groetjes jullie ook fijne paasdagen groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mo gave kaartjes en die 2 katten van je wat een moppies....ik zag er een bij je profiel en moest even gluren.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a wondeful card!
    Love the papers and the design!!
    Hugs from Maya :)

    BeantwoordenVerwijderen