29 april, 2010

A Year older A lot Cuter


Hi Allemaal,
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn mannetje die onlangs jarig was.
Ik heb het model uit de Hobbyzine, gemaakt door Tiets, gehaald.
De tekst heb ik met de Silhouette gemaakt, dat is echt een superapparaat om mooie teksten mee te maken. Ik heb eindelijk door hoe je in één keer de juise maat hebt. Het viel nog wel eens te groot of te klein uit en das zonde van het papier. Maar je kunt simpelweg een raster maken van een cm, heeft even geduurd maar ik had het dan toch eindelijk gevonden.




En zo ziet ie eruit als je hem openklapt. De stempel heb ik ingekleurd met Derwent.
Iedereen een zonnige dag en een vrolijke Koninginnedag.
Liefs Mo

3 opmerkingen:

  1. wat een prachtig en stoer kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super gaaf kaartje Mo, zo mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh this is so beautiful!
    Love that you can open the front and the cute bear appear!
    Hugs from Maya :)

    BeantwoordenVerwijderen