15 september, 2010

Christmas Bear

Hallo Allemaal,
Vandaag weer een kerstkaartje gemaakt met een stempeltje van Lily of the Valley.
Het papier is van Bo Bunny (oude lijn) en ik heb een lay out gebruikt van de club van Tiets. Ook de tekststempel is van Lily of the Valley. Eén van de bloemen heb ik gekleurd met de copics en de ander heb ik gewoon blanco gelaten.
De randen van de muts heb ik bewerkt met een pen en daarna de heattool erover heen om het op te laten poppen (of hoe dat ook mag heten:-)

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt. Helaas zie je op de foto de overgang van de beer niet zo heel erg goed, maar in het echt is het mooier om te zien. Is weer eens wat anders voor een kerstkaart met de traditionele kleuren.
Ik ga straks eens experimenteren met een andere kleur voor een beer en daar ook een mooi kerstkaartje van maken, maar dat zal volgende week zijn.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Nog een fijne avond en tot blogs.
Liefs Mo


2 opmerkingen:

  1. whow wat een lieverd op dat prachtige vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Mo en zo mooi! Je hebt het heel mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen