02 februari, 2014

Emil!

Vorig jaar stuitte ik de site van Dawanda met prachtige haakpatronen. Dus hup, bestelling geplaatst en aan de slag. Het patroon krijg je netjes in pdf formaat opgestuurd, maar wel in het Duits. Daar kwam ik redelijk snel uit met behulp van internet. En dan heb je ineens allemaal onderdeeltjes die Emil moeten gaan vormen.
 
 Heel wat uurtjes zijn erin gaan zitten, vooral de muts is een heel eind, elke toer slechts 2 steken meerderen, maar o zo leuk om te doen en iets te zien ontstaan.
 
 In Alphen zit Echt Studio en dat is niet zo ver bij mij vandaan. Dus daar heb ik al mijn katoentjes ingeslagen. Van al die kleurtjes word je zooooo hebberig. Dus vandeweek ook maar even wat andere kleurtjes ingeslagen voor een roze variant. Die is nu ook in de maak en zal ik nog laten zien
 
Hier dan Emil in vol ornaat. Istie niet lekker eigenwijs? Ik denk dat ik nog wel vaker een patroon van Dawanda zal maken, echt zo mooi gedetailleerd.
 
Dank voor het langskomen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten