15 januari, 2014

Een hele klus!

Hey
Hier dan een verslag van het grootste haakprojekt ooit (voor mij dan). Op de kreadoe heb ik het pakket met alle wolletjes gekocht en online moest ik het patroon apart bestellen omdat dit 35 pagina's telde.
 
 
Eerst met de Afrikaanse bloemen begonnen. Zes- en vijfkantjes, hier moest uiteindelijk een bal van worden gevormd, daar had ik nog wel ff mijn twijfels over;)
 
 Dit zijn ze, allemaal klaar en hieronder heb ik ze uitgelegd zoals ze in elkaar genaaid moeten worden pffff wat een karwei
 
 Het begin ging best goed tot ik bij het laatste stuk kwam, toen paste het niet goed in elkaar dus ik had ergens iets verkeerd gedaan. Alles weer uitgehaald en opnieuw begonnen (ja echt het kon niet anders, zag niet meer hoe het zat). Ook de tweede keer ging het mis, toen heb ik eerst de hele bal met spelden in elkaar gezet en kwam tot de ontdekking dat het patroon niet helemaal klopte volgens mij.
Maar dit is em dan geworden na een paar uurtjes zwoegen, nee ik geef echt niet snel op!
 
En hier het uiteindelijke resultaat, Miss Wooly met nepwimpers en al. Dat was ook nog even prutsen voor die aan het oog vastzaten. meer lijm aan mijn vingers dan waar het hoorde  lol.
 

1 opmerking:

  1. Hallo,

    Wat lang geleden!

    Maar ooooooooh seg zo een schoon schaapje !!!!!!!!!!
    Moet veel werk zijn geweest, maar het resultaat mag er wezen hoor, zo leuk !!!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen