17 april, 2012

Harley Davidson


Mijn mannetje viert vandaag zijn verjaardag....... Hij rijdt op een Harley Davidson en is daar ook helemaal gek van en ik heb momenteel motorrijles en dan is het de bedoeling dat ik straks natuurlijk ook op een Harley ga rijden......zal nog wel even duren! Maar tijd dus om eens een kaartje in de stijl van Harley te maken.
Op internet heb ik een logo van HD gezocht en meerdere keren geprint en aan de hand daarvan heb ik het plaatje in 3d opgewerkt. Een heleboel knip en plak uurtjes. Alle onderdelen heb ik aan de zijkant met inkt bewerkt om er een mooi geheel van te maken.
Dit is de binnenkant van de kaart, ik heb een blanco logo van Harley in het programma van de Silhouette bewerkt en uitgeprint. Een heel gepiel maar als je een beetje weet hoe het werkt dan krijg je dus dit resultaat. De foto staat goed in mijn bestanden maar ik krijg hem niet gedraaid op blogger, sorry.
Hier nog even van de zijkant, kun je een beetje zien dat het 3d is......zelf ben ik best wel trots op het resultaat...........
Hij heeft nu een prominent plekje op de kast.
Leuk dat je even langskwam en laat gerust weten wat je ervan vindt.
Greetz Mo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten