24 maart, 2012

Never to old to dance...............

Vandaag heb ik mijn creativiteit losgelaten op een afbeelding van Mo Manning "Mumu".
Aan de hand van een tutorial op de copic blog heb ik eerst Mumu ingekleurd met grijstonen. En zie hier het resultaat.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid : E000-E00
Haar: E53-E50
Blouse: W00-W1-W2
Rok:-W0- W1-W3-W5
Grond: W00-W1-W2
Maar ik wilde Mumu ook in graag in kleur doen en dit is het resultaat daarvan.
Ik moet nog heel veel leren wat kleuren betreft en ben dan ook hard aan het oefenen en een soort naslagwerkje voor mezelf aan het maken in de vorm van een boekje. Als ik iets heb gekleurd plak iik het in het boekje met de kleurnummers erbij en de techniek die ik heb gebruikt. Zo kan ik altijd terugzien hoe ik iets heb gedaan.
Bovenstaande heb ik met de volgende kleuren gekleurd.
Huid: E50-E53
Haar: E50-E31-E25
Blouse: Y38-Y35-YR21
Rok: BG78-BG75-BG72
Grond: W00-W1-W2
Deze gaan in mijn boekje en wie weet kleur ik er nog één in om er een kaart van te maken.
Fijn weekend allemaal
Greetz Mo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten