08 maart, 2012

Zomaar een kaartje.....

Hallo allemaal,

Alweer een kaartje afgemaakt, het gaat steeds beter. Ik kan mijn concentratie steeds langer vasthouden en heb meer rust in mijn lijf. En dit is het geworden. Mat het nieuwe malletje van
Nellie Snellen, de Fancy dies. Ik heb hier het rondje gebruikt met de hartjes. Een feest om in elkaar te zetten.
Het stempeltje is natuurlijk van Magnolia uit de serie Sweet crazy love. Met de Silhouette heb ik 3 X-en uitgesneden en gemat. Het papier is van Spring Feast. Ook heb ik de stempelset van Nicole gebruikt en de tekst met embossingpoeder erin gezet met wit. De bloemetjes komen uit mijn voorraad.
En hier nog even de markers die ik heb gebruikt. Ik vind het zelf heel handig om dat op andere blogs zo terug te vinden, omdat het toch lastig is om de juiste combinatie bij elkaar te zoeken. Ik hoop dat jullie dat ook vinden. Ik ben voor mezelf een soort archiefje aan het maken van kleuren, zodat ik later een soort boekje heb waar ik makkelijk de combinatie uit kan halen.
Tot laters.
Groetjes Mo

1 opmerking:

  1. Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt Mo, prachtig papier!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen