03 maart, 2012

Be Paw-sitive

Ik ben lekker op dreef, hier weer een kaartje. Het stempeltje is van Mo Manning en ingekleurd met de onderstaande copics. De pootafdrukjes heb ik gesneden met de silhouette. Die stond inmiddels flink te verstoffen, omdat mijn mat niet meer lekker plakte. Ik heb twee nieuwe matten besteld en het was een heel gepruts om na zo'n lange tijd weer uit te vinden hoe het allemaal werkte. Maar uiteindelijk is dit het resultaat. De kleine vierkantjes heb ik ook met de silhouette gesneden, dan zijn ze allemaal precies gelijk en dat krijg ik met de gewone snijmachine toch niet voor elkaar. De randjes om de tekst en het plaatje heb ik afgewerkt met een borduurrandje, geeft net even iets meer effect omdat ik verder geen embellishments heb gebruikt. De tekst heb ik van een site gedownload en met de printer uitgeprint, zo kun je allerlei soorten teksten maken.
Het stempeltje nog even van dichtbij, schatje is het niet.
En dit zijn de copics die ik heb gebruikt.
Nu ga ik verder met de nieuwe malletjes van Nellie Snellen, eens kijken of ik daar een leuke creatie van kan maken.
Leuk dat je even langskwam en een fijn weekend.
Groetjes Mo

1 opmerking: